مدرسه شکوه

۴۸ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
دانلود

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 52 صفحه می باشد.

مقدمه

مهندسان برق با خلق وعملکرد سیستمهای بسیار متنوعی سروکار دارند که به منظور بدست آوردن نیازها و خواسته های جامعه طراحی می شوند . این سیستم ها دامنه گسترده ای دارند واز سیستم های مربوط به تولید ،انتقال وکنترل مقادیر کم انرژی سیستم های کنترل و بهره وری از مقادیر بسیار زیاد انرژی رادربرمی گیرند ،درایران سیستم های برق حداکثر نقاط به صورت شعاعی ساده است و کمتر از تجهیزات ایمنی خط استفاده کرده اند وبرای تولید برق در نیروگاهها از سوختهای فسیلی استفاده می کنند وتا حد خیلی کم از توربینهای آبی وبادی و هسته ای برای تولید برق استفاده می کنند و قسمت انتقال برق نیز بیشتر به صورت هوایی است ودر بعضی از جاهای خاص از کابل کشی زمینی استفاده کرده اند . دراین گزارش در فصل اول در مورد ایمنی دربرق وکارکردن با قسمتهای مختلف سیستم برق توضیح داده شده است وباید گفت ایمنی مهمترین ویکی از اصولی ترین کارهایی است که هر کس می خواهد با برق سروکار داشته باشد باید آن رابداند ورعایت کند که سلامت وکار طولانی ومداوم با برق رابرای خود تضمین کند ودر فصل دوم در مورد قسمتهای اداره برق و وظایف آنها شرح داده شده است و همچنین در مورد تجهیزات دستگاهی که مورد استفاده در اداره برق قرار می گیرد . درپایان این امر را برخود واجب می شمارم که از زحمات بی شائبه جناب آقای مهندس ومحمدرضا حسن زاده و همچنین راهنمائی های بی دریغ شرکت برق شهرستان خرمدره کمال تشکر نمایم و همچنین از زحمات خدمات رایانه ای APPLE که درامر تایپ این گزارش زحمات فراوان کشیده اند سپاسگذاری می نمایم .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

5 فایل کامل .فارسی میباشد.اندروید 5.0.1



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پایان

عنوان صفحه

فصل اول: کلیاتی در مورد حفاری

1-1 مقدمه

1

1-2 تاریخچه حفاری

3

1-3 واژه های اصلی مورد استفاده در حفاری

8

فصل دوم: گل حفاری

2-1 تاریخچه مختصری از گل حفاری

17

2-2 گل حفاری

23

2-3کاربرد و وظایف گل حفاری

29

2-4 خواص گل حفاری و نحوه اندازه گیری آنها

43

2-5 ترکیب گل حفاری

53

2-6 روابط بین حجم و وزن مخصوص گل حفاری

63

2-7 تعداد بشکه گل حفاری حاصله از تعلیق رس درآب

65

فصل سوم: شناسایی موادشیمیایی و موارد استفاده آنها درگل حفاری

3-1 مواد وزن افزای گل حفاری

68

3-2 مواد گرانروی زا

74

3-3 مواد کنترل کننده صافاب گل

76

3-4 مواد کنترل کنندهPH

77

3-5 موادیکه جلوگیری از خورندگی می کنند

83

3-6 سایر مواد مصرفی گل حفاری

84

فصل چهارم: محاسبات مهندسی گل حفاری

4-1 محاسبه بالا آمدن گل از مته(ته چاه) تا سطح

90

4-2محاسبه زمان کامل گردش گل

91

97

95

4-3 محاسبه تهیه گل های اولیه4-4 محاسبه کشتن چاه در هنگام وقوع جریان

4-5 اندازه گیریPH یا غلظت یون هیدروژن گل

92

فهرست مطالب

عنوان صفحه

4-6 اندازگیری قلیائیت

101

فصل پنجم: سیمان حفاری

5-1 آزمایش هایی که بر روی سیمان حفاری انجام می شود

105

5-2 سیمانه کردن چاهها

109

5-3 ترکیب سیمان چاههای حفاری

110

5-4 تاثیرات حرارت وفشار بر روی خواص سیمانها

113

5-5 انواع سیمانهای مورد استفاده در چاههای حفاری

115

5-6 اضافات سیمان

118

5-7 مواد تقدم دهنده بندش سیمان

118

5-8 مواد حجم افزا

123

5-9 آب آزاد

126

5-10 مصرف بنتونایت آبدیده در دوغاب سیمان

130

5-11 مواد وزن افزا

131

5-12 زمان نیم بند شدن سیمان

134

5-13 قوانین سرانگشتی

137

5-14 مهارآب روی

138

5-15 گرانروی

139

5-16 تولیدات شرکت هالیبورتون

140

5-17 مواد تاخردهنده شرکت هالیبورتون

143

5-18 مواد ضدکف

147

5-19 محاسبه مواد افزودنی به دوغاب سیمان

149

5-20 روشهای متداول برای سبک کردن وزن دوغاب سیمانهای حفاری

153

5-21 بنتونیت و روش افزودن آن به سیمان

153

5-22 مشخصات فیزیکی گیلسونیت و اثر آن بر روی خواص سیمان های کلاسA,D

155

فهرست مطالب



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه31

فهرست مطالب

پیشگفتار

وضعیت موجود کشاورزی در ایران

منابع آب کشور

کاربرد آبیاری بارانی و مسائل و مشکلات آن

عملکرد وضع موجود محصولات کشاورزی

سطح تولید و عملکرد محصولات زراعی

بررسی وضعیت دانشکده های کشور

برنامه تحقیقات کشاورزی در ایران

نتیجه گیری

منابع

پیشگفتار

رشد جمعیت و نیاز مستمر به محصولات کشاورزی از یک سو و الزام به خودکفایی در محصولات کشاورزی به لحاظ عواقبی که وابستگی این بخش به خارج دارد از سوی دیگر باعث شده است که کشاورزی محور برنامه های اقتصادی و فرهنگی کشور قرار گیرد اما محدودیتهای منابع طبیعی و کاهش درصد شاغلان این بخش به نسبت بخشهای دیگر ما را ناچار می کند که کشاورزی از وضعیت سنتی موجود به موقعیت بهتری ارتقاء دهیم.

بنابراین بخش کشاورزی همچنان یکی از بخشهای مهم اقتصادی کشور است و نیز خواهد بود. در هر شرایطی توسعه بخش کشاورزی پیش شرط و نیاز ضروری اقتصاد کشور است و تا زمانی که موانع توسعه در این بخش برطرف نشود سایر بخشها نیز به شکوفائی و رشد توسعه دست نخواهد یافت. تجربه مثبت و منفی کلیه کشورهای پیشرفته و در حال توسعه جهان این نظر را تایید می کند.

وضعیت موجود کشاورزی در ایران

بخش کشاورزی یکی از مهمترین و تواناترین بخشهای اقتصاد کشور است که تامین کننده حدود یک پنجم تولید ناخالص داخلی، یک سوم اشتغال و بیش از چهار پنجم نیازهای غذایی، نیمی از صادرات غیر نفتی و حدود نه دهم نیاز محصولات کشاورزی است. این بخش رغم چندین دهه سیاست صنعتی و تقویت سایر بخشهای اقتصادی همچنان با



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

برای کسانی که در رشته پزشکی مشغول به تدریس هستند یا کسانی که در مورد پزشکی اطلاعات کمی هم دارند این کتاب بسیار آشناست . کتاب پزشکی خفی نوشته خفی علائی میباشد و تقریبا میتوان گفت از تمامی مباحث توضیحاتی در آن میباشد

برخی سر فصل های کتاب به شرح زیر میباشد :

در معرفت غذا و تدبیر آن

اندر تدبیر آب

در تدبیر جامه پوشیدن

اندر خواب و بیداری

حرکت و سکون

در تدبیر اتفراغ و داروی مسهل

و .....

این کتاب در قالب PDF در بهترین نوع صفحه بندی منتشر شده و تعداد صفحات آن 300 صفحه میباشد



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:16

فهرست مطالب

جنگ های صلیبی

تحلیل&zwnj ها و تحقیقات&zwnj شان درمورد اسلام و جهان غرب

تاریخ باستان فلسطین

کلیات تاریخچه فلسطین

جنگ 1948:

جنگ 1967:

جنگ 1973

پیامد جنگ 1973:

پلورالیزم دینی

به نظر جاجنگ های صلیبی که در قرون 11 و 13 میلادی از سوی مسیحیان برای گرفتن بیت المقدس از مسلمانان در گرفت ، هر چند که به هدفی که پاپها در نظر داشتند نرسید از لحاظ تاثیری که در تمدن مغرب زمین بر جای گذاشت و مردم آن زمان اروپا را با تمدن و جلال و شکوه شرق آشنا کرد ، پدیده ای با اهمیت در زمینه های تاریخی و جغرافیایی و فرهنگی به شمار می رود .
دراین کتاب رنه گروسه که از نویسندگان و مورخان بنام اروپاست ، تاریخ جنگهای صلیبی را همراه با تشریح استادانه ی مراحل و آثار آن را بررسی می کندن هیک و اتباع وی، صراط مستقیم یا دین حق امری موهوم است؛ همه ی

جرج جبور اندیشمند مسیحی اهل سوریه تصریح کرد: در جریان همایش رودوس برای گفت وگو میان تمدنها، از پاپ درخواست خواهم کرد که در قبال جنگ&zwnj های صلیبی علیه مسلمانان عذراخواهی کند .


قرار است، همایش گفت و گو میان تمدن&zwnj ها روز چهارشنبه (‪ ۲۷سپتامبر) در جزیره رودوس در یونان به مدت پنج روز برگزار شود.

جرج جبور خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش به همت مرکز ملی جزیره رودوس و با همکاری کلیسای مرکزی مسیحیان در روسیه و یونان برگزار می&zwnj شود.

جبور که بعنوان استاد حقوق بین&zwnj الملل در دانشگاه دمشق سرگرم تدریس است، گفت: بیست سال بیش چنین فراخوانی به واتیکان دادم دایر بر اینکه پاپ باید بگونه مواضعش را در قبال جنگهای صلیبی تشریح کند که به منزله عذرخواهی از نوادگان قربانیان این جنگها اعم از مسلمانان و مسیحیان منطقه تلقی بشود.

وی که یک شخصیت مسیحی کاتولیک است و عضو شورای جهانی واتیکان است، در ادامه کفت: این فراخوان را در اجلاسی بعنوان صلح در اذهان بشر که در سال ‪ ۱۹۸۶توسط یونیسکو برگزار شد، اعلام کردم و در نامه&zwnj ای به ژان پل دوم پاپ سابق واتیکان منظورم را تشریح کردم.

جرج جبور خاطرنشان کرد: در سال ‪ ۲۰۰۰میلادی پاپ در قبال رفتار صلیبی&zwnj ها در آن جنگها ابراز تاسف کرد ، هرچند که او واژه صلیبیان را بکار نبرد و عبارت دقیقش این بود که من از رفتار برخی پیروان کلیسا که برای انتشار حقیقت در پیش گرفته بودند، ابراز تاسف می&zwnj کنم .

جنگهای صلیبی در سال ‪ ۱۰۵۹میلادی و بر اثر نطق تحریک برانگیز پاپ اروپان دوم در کلیسای کلیرمن در جنوب فرانسه از سوی مسیحیان علیه مسلمانان و به منظور تصرف شهر بیت&zwnj المقدس آغاز شد و تا سال ‪ ۱۲۹۲میلادی ادامه یافت.

جرج جبور متذکر شد، ژان پل دوم در جریان سفر به سوریه در اواخر سال ‪ ۲۰۰۰میلادی از مسجد اموی در دمشق بازید کرد ودر سخنانش خواهان گفتمان متقابل مسیحیان ومسلمانان شد.

این استاد دانشگاه دمشق که پیشتر بعنوان مشاور سیاسی رییس جمهوری سوریه فعالیت می&zwnj کرد، گفت : من در همایش رودوس این پیشنهاد را مطرح خواهم کرد که پاپ بندیکت شانزدهم در سفر به ترکیه بابت جنگهای صلیبی عذرخواهی کند.

قرار است ، این سفر در ماه نوامبر آتی صورت بگیرد.

جرج جبور همچنین تصریح کرد که وی همچنین از مسلمانان تقاضا دارد تا باب گفت&zwnj وگو با واتیکان را باز کنند تا زمینه برای عذرخواهی واتیکان که توسط ژان پل دوم مطرح شده بود، فراهم شود.

جبور افزود: در این فراخوان از کمیته سازمان ملل متحد که بمنظور پیگیری گفتمان مسیحیان و مسلمانان درخواست خواهم کرد تا تاریخ جنگ&zwnj های مسیحیان علیه مسلمانان در کنار همکاری و همزیستی آنان در مشرق زمین درمد نظر بگیرند.

کمیته سازمان ملل متحد برای گفتمان مسلمانان و مسیحیان مرکب از کوفی عنان دبیرکل سازمان ملل متحد، نخست وزیر اسپانیا بعنوان نماینده مسیحیان و نخست وزیر ترکیه به عنوان نماینده مسلمانان جهان می&zwnj باشد.

جرج جبور خاطرنشان کرد: مسیحیان مشزق زمین بنحو شایسته&zwnj ای با مسلمانان همکاری کردند،بنابرین بنده بعنوان یک مسیحی به&zwnj همان اندازه که خود را دلسوز منافع مسیحیان می&zwnj دانم، خود را موظف به دفاع از مسلمانان می&zwnj بینم



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

موضوع فارسی: سبک عامل برخورد تفکر : یک چارچوب تئوری جدید

موضوع انگلیسی: The &ldquo impact factor style of thinking&rdquo : A new theoretical framework

تعداد صفحه: 7

فرمت فایل: PDF

سال انتشار: 2014

زبان مقاله:&zwnj انگلیسی

چکیده: در طول چند سال گذشته، سیاست دانشگاه در کشورهای توسعه یافته است تاکید بیش از حد بر روی ارزیابی نشریات بر اساس ضریب تاثیر قرار می گیرد. هر ماده علمی است که در یک نشریه فهرست شده در مجله گزارشهای استنادی منتشر نشده است آکادمیک بی ربط است. از این رو، محققان تلاش سخت برای انتشار در این مجلات. شکست برای رسیدن به این معنی که یک حرفه ای موفق و یا دریافت هر گونه به رسمیت شناختن آکادمیک. تجزیه و تحلیل کامل از اثرات این پدیده در جامعه محقق منجر به این نتیجه رسیدند که برآورد ضریب تاثیر است به احتمال زیاد باعث ناامیدی در میان بسیاری از محققان. محققان تنها دو گزینه داشته باشد: اتخاذ یک رفتار سیاسی درست، است که، پس از تاثیر سبک عامل تفکر ، و یا پذیرش بیهودگی از تحقیقات خود را بدون در نظر گرفتن ارتباط آن. این یک نمونه از دخالت دانشگاه عادت سیاست شاخص تاثیر وسواس است. O شاخص تاثیر سیاست قابل قبول است، و یا از شرکت در تمام سیاست دانشگاه به طرد دانشگاهی، و محرومیت محکوم است.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دفتر نمایندگی سازمان خواربار و کشاروزی ملل متحد (فائو) در ایران از همه ی کودکان و نوجوانان کشورمان دعوت کرد تا در مسابقه بین المللی طراحی پوستر و ویدئوی روز جهانی غذا در سال ۲۰۱۶ با شعار «آب و هوا در حال تغییر است، غذا و کشاورزی نیز باید تغییر کند» شرکت کنند. کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۹ سال می توانند طراحی و نقاشی های خود را درباره ی این موضوع اسکن کنند و برای این مسابقه بفرستند. نوجوانان ۱۳ تا ۱۹ سال هم چنین می توانند با تهیه یک ویدئو که زمان آن بیشتر از یک دقیقه نباشد و بارگذاری آن در سایت یوتیوب (YouTube) و  نوشتن مشخصات خود در محل تعیین شده در وبسایت این سازمان همانند نوجوانان سراسر دنیا در این مسابقه شرکت کنند. علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند تا تاریخ ۹ مهر ۱۳۹۵ (۳۰ سپتامبر ۲۰۱۶) از به نشانی اینترنتی مسابقه مراجعه کنند و با انتخاب گزینه ی مسابقه پوستر (Poster Contest) و یا مسابقه ویدئو (Video Contest) و نیز نوشتن مشخصات خود به زبان انگلیسی و بارگذاری (آپ لود) آثار تولیدی در این مسابقه شرکت کنند. بر اساس پیش بینی های موجود تعداد جمعیت رو به رشد جهان تا سال ۲۰۵۰ به حدود ۹ میلیارد نفر افزایش خواهد یافت و گمانه زنی های فائو نیز بیانگر آن است که برای تامین غذای مورد نیاز این جمعیت باید به میزان ۶۰ درصد بر تولیدات غذایی جهانی افزوده شود. در حالی که در پی تغییرات آب و هوایی، کشاورزی خرد و خانوادگی که به عنوان تامین کنندگان اصلی غذای مصرفی مردم جهان به شمار می آیند، به دلیل بالا رفتن دمای هوا، خشکسالی و مسائل جوی و همچنین بروز بلایای طبیعی با مشکلات فراوانی روبرو شده است. از این رو فائو نیز شعار روز جهانی غذای سال ۲۰۱۶ را «آب و هوا در حال تغییر است، غذا و کشاورزی نیز باید تغییر کند» را برگزیده است تا از این طریق بر تغییر الگوی تولید غذا و کشاورزی متناسب با تغییرات آب و هوایی تاکید ویژه ای داشته باشد و به نوعی در جهت تقویت اجرای کشاورزی اقلیم- هوشمند گام بردارد. مسابقه پوستر و ویدئوی روز جهانی غذا، به کودکان و نوجوانان این فرصت را می دهد تا با پرداختن به این شعار، تصورتشان را در باره ی رابطه میان تغییرات آب و هوایی و تولیدات غذایی و کشاورزی و نیز ارتباط آن با پدیده ی گرسنگی را با دیگران به اشتراک بگذارند. فائو هر ساله در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۵ مهرماه) با برگزاری مراسم های با شکوهی روز جهانی غذا را که برابر با سالروز تاسیس این سازمان بین المللی است، در  سراسر جهان گرامی می دارد. مراسم روز جهانی غذا در ۱۵۰ کشور جهان برگزار می شود و به همین سبب نیز این رویداد یکی از شناخته شده ترین روزهای موجود در تقویم جشن های مهم سازمان ملل متحد به شمار می رود.   منبع سازمان ملل متحد در ایران    



  • ۰
  • ۰

دانلود مجموعه سوالات جامع کنکور سراسری تجربی از سال 83 تا 94 با پاسخنامه تشریحی در یک فایل

دانلود مجموعه سوالات جامع کنکور سراسری تجربی از سال 83 تا 94 با پاسخنامه تشریحی در یک فایل

;

;

;

;

;

;

;

سوالات کنکور سراسری تجربی;از سال 83 تا 94 را به همراه;پاسخنامه تشریحی در یک فایل دریافت کنید

فرمت سوالات به شکل PDF می باشد

قیمت این مجموعه در کتابها و سایر سایت ها بالای 30 هزار تومان می باشد

در صورت عدم رضایت کل مبلغ واریزی به حساب شما عودت داده خواهد شد



دریافت‌فایل